lørdag den 13. november 2010

HIV og Justin Bieber

Det er formentlig to ord, du håbede, du aldrig ville se i en sætning ... hee hee ... Jeg har været defineret til at skrive om disse to adskilte begivenheder og har bare ikke fået omkring at det ... Forestil dig det!! hee hee

Jeg vil starte w / koncerten ... Suzanne og jeg troede det ville være sjovt at tage vores Middle piger (MillerAnne, Annabelle, Emily og Maggie) til JB koncerten for at fejre deres fødselsdage og gøre nogle store pige minder ... De har alle elsker hans musik og synes han er drømmende ... GAG ME W / en ske! ... men jeg kan huske at have en vis crush på Kirk Cameron tilbage i dag, så vi tænkte, hvad HEY lad os gøre det! Når jeg fortæller dig støjniveauet ved denne koncert var noget, jeg aldrig har hørt i mit liv ... Jeg var lidt hørehæmmede resten af aftenen ... Jeg siger dig, når JB gik ud på scenen og sagde, at NASHVILLE Sure har nogle smukke piger - stedet brød, vægge rystede, og glas brød! Jeg vil sige, at han er en meget talentfuld ung mand-dans, sang, spille guitar, klaver og trommer ... Han tog en stor show ... Det var værd at disse dyrebare, overrasket se på pigerne, ansigter, når han kommer ud (undtagen Maggie fordi hun var faldet i søvn for første halvdel af koncerten ... lol)














Jeg har ingen idé om hvordan man kan vende billedet på den rigtige måde ... undskyld!



Nu til mit slags nat ... Vores familie gik Mayernick's, og Alexander familien (ind fra TX) til en HIV udstille på en lokal kirke ... Det var en interaktiv udstilling, hvor du gik i foden trin af et barn står spørgsmålet HIV i Afrika ... Du hørt deres historie på hoved sæt og ventede på en klinik for at se, hvis du var hiv-positive ... Så meget af iscenesættelsen var kendte fra min tur til Afrika. Det var meget interessant at høre Scotts tage på det, da han ikke har været ... Han var flyttet og ked af det liv, så mange hjælpeløse børn lever ... For mig hele aftenen var omkring Josie LOVE ... Jeg ville være et af de mennesker der sidder i mørket uden at vide hvad der foregik rundt om i verden til så mange, hvis Josie LOVE havde ikke ind i vores liv ... De smukkeste sommerfugl nogensinde ... Jeg har set hende gå fra halte, syge, kludedukke til at gå, tale, smilende engel lige foran mine øjne ... En af de største gaver for mig er at se mine børn kærlighed på hende og drages til hende, da de går i et rum ... Plus hun kalder mig GiGi og det gør mig super speciel ... Du kan ikke hjælpe at bemærke, at BIG OLE smil og BOOTY!! Da jeg forlod udstillingen den aften der var en bøn væg og jeg skrev \ "TAK HERREN FOR AT Josie elsker at USA. \"

Åh, hvor jeg ville ønske jeg havde den frækhed at bede for flere mennesker til at komme i mit liv som Josie LOVE ... At se Jesus bringe de syge, lamme, mentalt udfordret, de sultne, hjemløse, og håbløse til min dør og se dem BLESS amerikanske ALLE og vokse VINGER ligesom en sommerfugl!!

så taknemlig for en aften med hiv og Justin BIEBER ... to forskellige nætter, men både en velsignelse på deres egen måde!

Ingen kommentarer:

Blog-arkiv