lørdag den 30. oktober 2010

TIME

Folk altid spurgte mig, hvordan finder jeg tid til at gøre de ting, jeg gør. Svaret virkelig ligger i enkeltheden og prioritet.
Mine hverdage er temmelig rutinemæssig, men meget tilfredsstillende - om morgenen, så send Tasha i skole og være på arbejde med 8, så jeg er hjemme ved 05:30 at tilbringe tid sammen med Tasha. På accasional dag, tager jeg fri fra arbejde for at slutte mig til mine venner til at spille golf om morgenen og være på kontoret ved frokost.
Jeg er meget disciplineret, når det kommer til at forlade kontoret til tiden, ligesom jeg er disciplineret i ankommer tidligt på arbejde, og jeg kan ikke gøre nogen undtagelser for nogen - heller ikke for kunderne. Dette plejede at være et punkt af klager fra kolleger og klienter. Men disse bemærkninger til sidst forsvandt væk og alle nu arbejdede deres tidsplan omkring min afgang. At sikre overensstemmelse med reglen ansøgningen, jeg altid har mit kontor døren lukket ved 5, uanset om jeg er på kontoret. Det er 9 timer af mit 24 og det er mere end nok bidrag for mit selvværd og til samfundet.
Den lykkeligste tid i dag for mig er mellem 5,30 til 8, hvor jeg tilbringer tid sammen med Tasha cykling, gåture, svømning, se fjernsyn eller nogle gange, bare liggende i sin seng se hende fuldstændig hendes lektier.
8 til 10 er min sjov tid, at gøre ting jeg elsker. Det er min tid for Franco, tennis, personlig træning, mandarin lektion, løb, læsning, uanset mit hjerte begærer.

Og så er det tid til at gå i seng og dagen starter igen - med alle dets forudsigelighed, men aldrig et kedeligt øjeblik.

Ingen kommentarer:

Blog-arkiv